sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

INFORMACJA W SPRAWIE USUWANIA MATERAIAŁÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JABŁONKA

INFORMACJA W SPRAWIE USUWANIA MATERAIAŁÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JABŁONKA 

Wójt Gminy Jabłonka informuje, że realizacja programu usuwania azbestu z terenu Gminy Jabłonka przewidziana jest tylko do końca 2016 roku. Program usuwania azbestu obejmujący demontaż, pakowanie, transport i bezpieczne składowanie jest dofinansowany w 100%.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o  składanie wniosków na usuwanie materiałów zawierających azbest. Wnioski przyjmowane są w trybie ciągłym w Zakładzie Usług Komunalnych – pokój nr 107 w budynku Urzędu Gminy Jabłonka.

Szczegółowe informacje można uzyskać w następujący sposób:

osobiście w Zakładzie Usług Komunalnych – pokój nr 107 w budynku Urzędu Gminy Jabłonka,
telefonicznie: (18) 26 111 37
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,