sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

RIOŚ.271.23.1.2018 OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp na "zakup i dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Orawskiej Samorządowe Szkoły Muzycznej I stopnia w

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM

Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp

Ogłoszenie o przetargu

na podstawie art. 70 1−70 5 kodeksu cywilnego

o wartości poniżej 30 000 euro

      Znak sprawy RIOŚ.271.23.1.2018                                  Jabłonka, dnia 19-06-2018 roku


„Zakup i dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Orawskiej Samorządowe Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce”

(nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi/dostawy/roboty budowlane[1]

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup i dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Orawskiej Samorządowe Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi/dostawy/roboty budowalne1

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do Orawskiej Samorządowe Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę i rozładunek mebli biurowych oraz ustawienie ich we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Orawskiej Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce,

2) udzielenie gwarancji jakości na każdą pozycję dostarczonych mebli na warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

2.         Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble biurowe:

1) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania, tj. gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów;

2) spełniały wymagania pod względem BHP, były zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;

3) były dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.

3.         Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, załadunku i rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, wyregulowania i ustawienia Przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.

4.         Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia przed uszkodzeniem podłóg, ścian, wind i innych elementów wyposażenia w siedzibie Orawskiej Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce w trakcie dostawy.

5.         Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach.

Klasyfikacja CPV:

39130000-2 – meble biurowe

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie/tak1

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: DO 30 DNI OD DNIA PODPISANIA UMOWY

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie spełnia

  • III.2.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

……………..……………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że       osoby, które będą       uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:

ð        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

ð   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INNE DOKUMENTY

  1. Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ) oraz Formularz cenowy (według Załącznika nr 1a do SIWZ).
  2. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

  1. Niniejsze postępowanie prowadzonej jest w trybie niniejszego regulaminu, mającego na celu w sposób jawny, rzetelny i konkurencyjny wyłonić najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w wyniku przetargu, w którym startują potencjalni Wykonawcy (Oferenci).
  2. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu pisemnego, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, w szczególności art. 701-705 (tekst jedn. Dz. U. z 2014 roku, Nr 0, poz. 121 ze zm.).
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników przetargu – Wykonawców.
  4. Ogłoszenie oraz SIWZ mogą być zmienione lub odwołane na podstawie decyzji Zamawiającego w każdym czasie przekazanej Wykonawcom poprzez odpowiednią       informację zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

C:\Users\UG\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.pngNajniższa cena                                                                                                

Kryteria

1. CENA

Znaczenie

100%

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206.

IV.3.2) Termin składania ofert: 27-06-2018 godzina 12:00,

miejsce: ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 1 (sekretariat)

Otwarcie ofert nastąpi dnia 27-06-2018 o godz. 12:05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110.

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). oraz

IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

RIOŚ.271.23.1.2018                                                Jabłonka, dnia 25 czerwca 2018 roku                                      

WYJAŚNIENIE

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu pisemnego na „Zakup i dostawę mebli i wyposażenia wraz z montażem do Orawskiej Samorządowe Szkoły Muzycznej I stopnia w Jabłonce” .

 

            W związku z pytaniami do przetargu pisemnego prowadzonego na podstawie art. 70 1−70 5 Kodeksu cywilnego, o Zamawiający wyjaśnia:

 

Proszę o wyjaśnienie do opisu przedmiotu zamówienia dot. sprawy RIOŚ.271.23.1.2018:

 

1. w pozycji 3 i 5 - proszę o określenie rodzaju stelaża: black, chrom, alu.

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza każdy z wymienionych rodzajów stelażu.

UWAGA (kolorystyka do uzgodnienia po wyborze oferty z Zamawiającym)

KOLORYSTYKA MEBLI W DANYM POMIESZCZENIU MUSI BYĆ TAKA SAMA.

2. pozycja nr 8; szafa jest metalowa czy z płyty? proszę o grubość płyty.

Odpowiedź: Do wyceny należy przyjąć szafę biurową metalową.

3. poz. 27, proszę o podanie wymiarów biurka.

Odpowiedź: Biurko jednoszafkowe wymiary: 1200x600x760mm.

Wartości podane są w milimetrach.

 

Zamawiający informuje, że  dokonał modyfikacji Załącznika nr 3 do SIWZ w pozycjach:

Lp.8 - SZ2 - Szafa biurowa metalowa.

Lp. 27 - B4 – Biurko jednoszafkowe: wymiary 1200x600x760mm.