ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZUK.271.ZO.11.2020
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO „dostawę
lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce”
w trybie zapytania ofertowego.
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA- PONIŻEJ 30 000 EURO NETTO
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Nazwa Zamawiającego: |
Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce |
REGON: |
492812099 |
NIP: |
735-28-56-459 |
Miejscowość Adres: |
Jabłonka ul. 3-go Maja 1 pok. nr 107 |
Tel. Fax. Strona internetowa: |
018 26 111 37 018 26 524 68 www.jablonka.pl |
Godziny urzędowania: |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w poniedziałki od 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30 |
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:
Zakład Usług Komunalnych
Ul. 3 Maja 1, pok. 107
34-480 Jabłonka
zuk@j ablonka.pl
znak postępowania: ZUK.271.ZO.11.2020
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
Postępowanie przeprowadza się zgodnie z Procedurą Kierownika Zakładu Usług
Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce z dnia z dnia 7 stycznia 2020 roku roku w sprawie: zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty netto wyrażonej w złotych stanowiącej równowartość 30 000 euro, oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA:
- Strona internetowa Gminy Jabłonka: www.jablonka.pl/Zam6wienia Publiczne/Postępowanie do 30 000 euro.
- Biuletyn Informacji Publicznej Województwa Małopolskiego https://bip.malopolska.pl/zukomunalnych
- Tablica ogłoszeń w miej scu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiaj ącego w Urzędzie Gminy Jabłonka.
IV. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Zubrzycy Dolnej i Jabłonce pod następującymi adresami:
-
-
- Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna- DOM NAUCZYCIELA
- ul Plac Dworcowy 2, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK DWORCOWY W JABŁONCE;
- ul. P. Jabłońskiego 9, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK GMINNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W JABŁONCE.
- ul. Otrębowa 19, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JABŁONCE.
-
2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021r.
3. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy wynosi 43 000 litrów. Wskazana ilośc oleju opałowego jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację zamówienia w wielkości maksymalnej podanej przez zamawiającego.
4. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiającego ilości oleju opałowego pomnożonej przez cenę jednostkową brutto. Wykonawca będzie wystawiać faktury za dokonane zakupy oleju opałowego z terminem płatności 21 dni.
5. Olej powinien być dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób rozładunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilość dostarczonego oleju w temperaturze referencyjnej 15oC wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15oC przy autocysternie. Wykonawca dostarczać będzie olej opałowy, w temperaturze rzeczywistej, autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opałowego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r., poz. 708). Zamawiający przekaże dokonującemu dostawy pracownikowi Wykonawcy potwierdzenie odbioru ilościowego.
6. Wymagane parametry techniczne oleju opałowego:
Lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizykochemicznymi:
- gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż 0,860 g/ml
- temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 o C
- lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż 6,00 mm2/s
- skład frakcyjny:
- do 250oC destyluje nie więcej niż 65%/V/V
- do 350oC destyluje nie mniej niż 85%/V/V
- zawartość siarki nie więcej niż 0,10%/m/m
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
- destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m
- zawartość wody nie większa niż
- zawartość stałych ciał obcych nie większa niż
- wartość opałowa nie niższa niż
- temperatura płynięcia nie wyższa niż
7. Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne fub faksem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć olej opałowy do zbiorników znajdujących się pod adresami wymienionymi w punkcie 1.
8. Zamawiający informuje, że posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemnościach:
- dwa zbiorniki po 1500 litrów każdy- pod adresem Zubrzyca Dolna 257
- cztery zbiorniki po 750 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, Plac Dworcowy 2.
- dziesięć zbiorników po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. P. Jabłońskiego 9.
- trzy pojemniki po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. Otrębowa 19
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
10. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
11. Dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz być zgodne z odpowiednimi normami.
Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
012. 9.13.51.00-5 Olej opałowy
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Umowa na dostawę oleju opałowego zostanie zawarta na czas określony i obowiązywać będzie do 31 grudnia 2021 roku.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Przesłana oferta (dokumenty zeskanowane w formacie pdf) powinna zawierać wszystkie załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, które powinny być wypełnione i podpisane, jak również projekt umowy parafowany na każdej stronie.
Wartość oferty z podaniem ceny jednostkowej netto, oraz brutto wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym lub Pełnomocnika,
2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
3. Forma dokumentów i oświadczeń.
1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie zeskanowanych oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika,
2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.
4. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
5. Zaleca się, aby:
1) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
2) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,
3) Zmiana / wycofanie oferty:
a) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
b) o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego wysyłając stosowną informację na podany adres e- mali Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta wraz z wymaganymi załącznikami ( format pdf) powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w terminie do dnia 22 grudnia 2020 roku włącznie.
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
- W przypadku przesłania oferty po terminie Wykonawca zostanie o tym powiadomiony e- mailem zwrotnym.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Ocena ofert
O wynikach zapytania ofertowego Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
O wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę oraz określi termin podpisania umowy.
Zamawiający będzie się kontaktował się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie następujących kryteriów:
Kc- 100%
Kryterium ceny dotyczy ceny brutto (wartości dostawy brutto) określonej w kolumnie nr 7, tabeli formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, wyrażonej w złotych polskich.
Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:
- oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)
- ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:
Kc=(Cn/Cb)x 100
Gdzie:
Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej
Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna łączna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi- 100pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
X WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi.
- Posiadają wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
- Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zadania. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
XI. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie IX należy przedłożyć:
a) wypełnione i podpisane załączniki dołączone do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki od nr 1 do nr 4, a także podpisany projekt umowy- załącznik nr 5 wraz z klauzulą informacyjną załącznik nr 6);
b) kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowych informacji związanych z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego:
Mirosław Karkos- Podinspektor w Zakładzie Usług Komunalnych, pok. nr 107, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611137.
Realizacja oferty nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając stosowną informację na wskazany w ofercie adres.
Załączniki do zapytania ofertowego nr ZUK.271.ZO.11.2020
Załącznik Nr 1 - Formularz oferty
Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy
Załącznik Nr 3 - Informacje ogólne o wykonawcy
Załącznik Nr 4- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik Nr 6 - Klauzula informacyjna
Jabłonka, dnia 17 grudnia 2020 roku.
Zamawiający
Kierownik Zakładu Usług Komunalnych
mgr inż. Piotr Pukowski