sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

RINT.272.165.2.2021 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługi dystrybucji energii elektrycznej

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b645651-751c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027005/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20 09:33
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00027005/01 z dnia 2022-01-20
2022-01-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o
zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie
zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z przepisem art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z
przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie
usług dystrybucji energii elektrycznej. Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w
warunkach monopolu naturalnego znajduje potwierdzenie we wspólnym stanowisku Prezesa
URE i Prezesa UZP z 24 kwietnia 2008 r. Wskazać również należy, że o ile istnieje możliwość
wyboru sprzedawcy energii brak jest możliwości wyboru przedsiębiorstwa energetycznego
zajmującego się świadczeniem usług dystrybucji bądź przesyłania energii elektrycznej.
Przedsiębiorstwa te działają w obszarze monopolu naturalnego. Monopol dotyczy posiadania
niezbędnej infrastruktury przesyłowej (urządzeń i sieci), wobec czego ma wybitnie techniczny
charakter. Tauron Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25a, 31-035 Kraków, wyznaczony OSD do 31
grudnia 2025 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.272.165.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów
poboru będących w administracji Gminy Jabłonka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00027005/01 z dnia 2022-01-20
2022-01-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252032,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252032,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: ul. Podgórskiej 25A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-035
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252032,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00027005/01 z dnia 2022-01-20
2022-01-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi