sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

Zapytanie ofertowe nr ZUK.271.ZO.11.2020 „Dostawa lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce w 2021 roku”

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZUK.271.ZO.11.2020

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO „dostawę
lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce”
w trybie zapytania ofertowego.

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA- PONIŻEJ 30 000 EURO NETTO

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

Nazwa Zamawiającego:

Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce

REGON:

492812099

NIP:

735-28-56-459

Miejscowość Adres:

Jabłonka

ul. 3-go Maja 1 pok. nr 107

Tel.

Fax.

Strona internetowa:

018 26 111 37 018 26 524 68 www.jablonka.pl

e-mail

Godziny urzędowania:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w poniedziałki od 8.00 do 16.00,

od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30

 

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

Zakład Usług Komunalnych

Ul. 3 Maja 1, pok. 107

34-480 Jabłonka

zuk@j ablonka.pl

znak postępowania: ZUK.271.ZO.11.2020

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.

Zgodnie z art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

Postępowanie przeprowadza się zgodnie z Procedurą Kierownika Zakładu Usług

Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce z dnia z dnia 7 stycznia 2020 roku roku w sprawie: zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty netto wyrażonej w złotych stanowiącej równowartość 30 000 euro, oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA:

    1. Strona internetowa Gminy Jabłonka: www.jablonka.pl/Zam6wienia Publiczne/Postępowanie do 30 000 euro.
    2. Biuletyn Informacji Publicznej Województwa Małopolskiego https://bip.malopolska.pl/zukomunalnych
    3. Tablica ogłoszeń w miej scu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiaj ącego w Urzędzie Gminy Jabłonka.

IV. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Zubrzycy Dolnej i Jabłonce pod następującymi adresami:

      • Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna- DOM NAUCZYCIELA
      • ul Plac Dworcowy 2, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK DWORCOWY W JABŁONCE;
      • ul. P. Jabłońskiego 9, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK GMINNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W JABŁONCE.
      • ul. Otrębowa 19, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JABŁONCE.

2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021r.

3. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy wynosi 43 000 litrów. Wskazana ilośc oleju opałowego jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację zamówienia w wielkości maksymalnej podanej przez zamawiającego.

4. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiającego ilości oleju opałowego pomnożonej przez cenę jednostkową brutto. Wykonawca będzie wystawiać faktury za dokonane zakupy oleju opałowego z terminem płatności 21 dni.

5. Olej powinien być dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób rozładunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilość dostarczonego oleju w temperaturze referencyjnej 15oC wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15oC przy autocysternie. Wykonawca dostarczać będzie olej opałowy, w temperaturze rzeczywistej, autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opałowego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r., poz. 708). Zamawiający przekaże dokonującemu dostawy pracownikowi Wykonawcy potwierdzenie odbioru ilościowego.

6. Wymagane parametry techniczne oleju opałowego:

Lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizyko­chemicznymi:

  • gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż                                          0,860 g/ml
  • temperatura zapłonu, nie niższa niż                                                       56 o C
  • lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż                    6,00 mm2/s
  • skład frakcyjny:
    • do 250oC destyluje nie więcej niż                                                65%/V/V
    • do 350oC destyluje nie mniej niż                                                 85%/V/V
  • zawartość siarki nie więcej niż                                                                0,10%/m/m
  • pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
  • destylacyjnej, nie większa niż                                                                 0,3%/m/m
  • pozostałość po spopieleniu nie większa niż                                               0,01%/m/m
  • zawartość wody nie większa niż
  • zawartość stałych ciał obcych nie większa niż
  • wartość opałowa nie niższa niż
  • temperatura płynięcia nie wyższa niż

7. Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne fub faksem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć olej opałowy do zbiorników znajdujących się pod adresami wymienionymi w punkcie 1.

8. Zamawiający informuje, że posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemnościach:

  • dwa zbiorniki po 1500 litrów każdy- pod adresem Zubrzyca Dolna 257
  • cztery zbiorniki po 750 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, Plac Dworcowy 2.
  • dziesięć zbiorników po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. P. Jabłońskiego 9.
  • trzy pojemniki po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. Otrębowa 19

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.

10. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

11. Dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz być zgodne z odpowiednimi normami.

Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień

012. 9.13.51.00-5 Olej opałowy

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Umowa na dostawę oleju opałowego zostanie zawarta na czas określony i obowiązywać będzie do 31 grudnia 2021 roku.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1. Przesłana oferta (dokumenty zeskanowane w formacie pdf) powinna zawierać wszystkie załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, które powinny być wypełnione i podpisane, jak również projekt umowy parafowany na każdej stronie.

Wartość oferty z podaniem ceny jednostkowej netto, oraz brutto wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Podpisy.

Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:

1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym lub Pełnomocnika,

2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.

3. Forma dokumentów i oświadczeń.

1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie zeskanowanych oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika,

2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

4. Informacje pozostałe:

1) Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,

2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,

5. Zaleca się, aby:

1) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,

2) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,

3) Zmiana / wycofanie oferty:

a) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,

b) o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego wysyłając stosowną informację na podany adres e- mali Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

VII. Miejsce oraz termin składania ofert:

  1. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami ( format pdf) powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w terminie do dnia 22 grudnia 2020 roku włącznie.
  2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
  3. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
  4. W przypadku przesłania oferty po terminie Wykonawca zostanie o tym powiadomiony e- mailem zwrotnym.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VIII. Ocena ofert

O wynikach zapytania ofertowego Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

O wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę oraz określi termin podpisania umowy.

Zamawiający będzie się kontaktował się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie następujących kryteriów:

Kc- 100%

Kryterium ceny dotyczy ceny brutto (wartości dostawy brutto) określonej w kolumnie nr 7, tabeli formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, wyrażonej w złotych polskich.

Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

  • oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)
  • ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:

Kc=(Cn/Cb)x 100

Gdzie:

Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej

Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna łączna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi- 100pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

X WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi.
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
  3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
  4. Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zadania. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

XI. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie IX należy przedłożyć:

a) wypełnione i podpisane załączniki dołączone do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki od nr 1 do nr 4, a także podpisany projekt umowy- załącznik nr 5 wraz z klauzulą informacyjną załącznik nr 6);

b) kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi;

c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

Szczegółowych informacji związanych z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego:

Mirosław Karkos- Podinspektor w Zakładzie Usług Komunalnych, pok. nr 107, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611137.

Realizacja oferty nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając stosowną informację na wskazany w ofercie adres.

 

Załączniki do zapytania ofertowego nr ZUK.271.ZO.11.2020

Załącznik Nr 1 - Formularz oferty

Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy

Załącznik Nr 3 - Informacje ogólne o wykonawcy

Załącznik Nr 4- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 5- Projekt umowy

Załącznik Nr 6 - Klauzula informacyjna

 

Jabłonka, dnia 17 grudnia 2020 roku.

 

Zamawiający

Kierownik Zakładu Usług Komunalnych
mgr inż. Piotr Pukowski